دسته‌ها
سرمایشی

تعمیرکار آبسردکن در تهران+تعمیرات آبسردکن گاسونیک در تهران+تعمیرات آبسردکن ایستکول+

تلفن 77619805 موبایل 09125447249

تعمیرکار آبسردکن در تهران+تعمیرات آبسردکن گاسونیک در تهران+تعمیرات آبسردکن ایستکول: اب‌سردکن‌های مخزن دار مجهز به شناور آب‌سردکن‌ها به آب‌لوله‌کشی وصل می‌شوند و مخزن آن‌ها توسط یک شیر مجهز به شناور همیشه پر می‌ماند و هم‌چنین برای آب اضافی که ممکن است در حین خوردن آب سرد پیدا شود، مستقیماً به مجرای فاضلاب وصل هستند. بیشتر این نوع را در شرکت‌ها و محل‌های عمومی می‌توان دید..

این نوع آبسرد کن‌ها معمولاً از یک سیستم پمپ حرارتی (مانند یخچال) برای خنک کردن آب استفاده می‌نمایند. لوله‌های او اپراتور به شکل لوله مسی به دور یک مخزن فلزی جوش می‌خورد. آب وارد مخزن می‌شود و با مصرف برق توسط مدار خنک‌کننده، خنک می‌شود. با مصرف آب، شناور تعبیه‌شده در مخزن پایین می‌آید و شیر آب ورودی باز می‌شود تا مخزن پر شود.

برای رعایت اصول بهداشتی لوله‌های او اپراتور که حاوی گاز است نباید با آب مصرفی تماس پیدا کند. به عبارتی لوله‌ها باید خارج مخزن باشند. که این خود اتلاف انرژی چشمگیری را در پی دارد. قدرت سیستم برودتی باید به‌اندازه‌ای باشد که دیواره‌های مخزن یخ نزند ولی آب به‌سرعت خنک شود!

ظرفیت سرمایش: بر اساس شرایط استاندارد آب‌سردکن‌ها باید در یک ساعت نصف ظرفیت مخزن خود آب‌خنک تحویل دهند. مثلاً آب‌سردکنی با مخزنی به حجم ۱۵۰ لیتر اگر استاندارد باشد باید ۷۵ لیتر در ساعت آب‌خنک دهد. یا به عبارتی ظرفیت سرمایش آن ۷۵ لیتر بر ساعت است.

جابه جایی آبسردکن 

جابه جایی و حمل آب سردکن یک موضوع مهم در مورد نگهداری از آب سردکن می باشد. هنگام اسباب کشی و یا در هنگام خرید آب سردکن در صورتی که نکاتی را در مورد حمل آب سردکن رعایت نکنید احتمال صدمه دیدن دستگاه شما وجود خواهد داشت.

نکته بسیار مهم این است که به هیچ عنوان نباید آب سردکن را به حالت خوابیده جابه جا کنید و حداکثر خم شدگی آب سردکن در هنگام جابه جایی باید ۳۰ درجه باشد; درست است که حمل آب سردکن در این وضعیت سخت تر خواهد بود اما باعث سالم ماندن آن خواهد شد.

در صورتی که آب سردکن را بیش از اندازه خم کنید گاز و روغن کمپرسور به داخل دستگاه برگشته و آن را دچار مشکل می کند. بعد از اینکه کار جا به جایی آب سردکن به پایان رسید به هیچ عنوان آن را به برق نزنید و حدودا ۵ ساعت صبر کنید.

همچنین در حمل آب سردکن سعی کنید که از وارد آمدن ضربه حتی کوچک به آب سردکن جلوگیری نمایید. نکته آخر در مورد حمل آب سردکن این است که حتما مخزن آب را از بدنه آب سردکن جدا کرده و سپس اقدام به حرکت دادن آن کنید تا مخزن در حین جابه جایی جدا نشود. ضمنا قبل از جابه جایی آب سردکن حتما آب داخل آن را خالی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *